Alla inlägg den 7 juni 2011

Av susanne - 7 juni 2011 15:37

Så kom det då äntligen - det befriande regnet. Det verkligen öser ner och utanför mitt fönster i nedförsbacken så bildas en mindre flod - nu ser jag bara 15 meter ut. Skulle passa med filmtiteln "Allting flyter" just nu. Känner mig rätt liten - sitter i min lägenhet ensam tillsammans med två undulater och åskan smäller mest hela tiden.

Har iof två rum där jag kan gå in så jag slipper se blixtarna - toaletten el. garderoben, fast vem vill sitta där?

Finns många fördelar att bo överst i ett hus utom just när det åskar - fast vad kan man göra?

Skulle startat med maten så den var klar när dottern kommer hem från jobbet fast nu får nog allt det där med ström vänta - batteri fungerar bra just nu!

Sval strömmar in genom mina fönster och det går andas igen - alltid något, man får glädjas åt det lilla!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards